Musik blog

mandag den 10. marts 2008

Turboweekend og SuperTroels

Jeg har først nu fået købt/hørt Turboweekends "Night Shift". Den er lidt svær at kategorisere, men rock, nu-rave, synthpop, er nok nogle af de mærkater man kan sætte på den. Man kan tydeligt høre at de har kikke bagud, tilbage til 90'ernes rave, som f.eks. The Prodigy. Generelt vil jeg sige at det er god plade, med enkelte nummere der slet ikke siger mig noget til mig, som jeg kun hørte "for man skal jo høre hele pladen igennem, en gang".
Grunden til jeg endelig fik hørt mere til dem, var et remix af "Stand" lavet Supertroels (forsanger i Veto og bag navnet I Know That You Know). Det kan frit hentes på hans blog, og er efter min mening bedre end orginalen.
Turboweekend - Stand (SuperTroels Once More With Feeling Remix)

Ingen kommentarer: