Musik blog

tirsdag den 19. januar 2010

Imogen Heap


Imogen Heap har jeg aldrig rigtigt taget mig tid til at lytte til, har dog nydt hendes ikke så kendte, men fantastiske: "Glittering Clouds" rigtigt meget. Jeg blev fornylig opmærksom på hende, da jeg hørte Jason Derulo's Whatcha Say, som ikke er noget specielt, hvis det ikke var for en sampling af Imorgen Heaps "Hide and Seak". Jeg måtte hellere begynde at opstøve hendes plader. Det viste sig at hun i august sidste år udgav et nyt album, og det er ikke helt skidt. Hun laver forholdvis nemt tilgængelig pop, men med en helt åbenlys lyst til at eksperimentere med sin computer. Mit eneste problem med hende er at hun til tider kan minde om Enya, også bliver jeg pr. automatik kritisk, da jeg hørte alt for meget Enya i mine teenage år, sat på af min mor.
Nå, find selv ud af om du kan lige det, især Earth og Bad Body Double bør nydes, de kan høres på hende MySpace side. Det her nummer er nu også meget godt:

Ingen kommentarer: