Musik blog

torsdag den 21. februar 2008

Quit your Dayjob

Svenske Quit Your Dayjob spiller noget man kan kalde electropunk, med fjollede tekster, titler som "Pissing on a Panda" og "She-Male Gozilla" beskriver det meget godt. De udgav et nyt album "Tools For Fools" i december sidste år. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige om lige det album, jeg synes ikke rigtig det brænder igennem. "Sweden We Got a Problem" fra 2005 derimod, er fuld af gode nummere, og man kan hente nogle af dem gratis på deres hjemmeside.
Jeg så dem på Roskilde sidste år, det var en fed oplevelse. Her spillede de også lidt, i en mere clubbing/electro stil, noget jeg ikke rigtig har hørt på deres plader. Det synes jeg de skulle dyrke lidt mere.
Quit Your Dayjob - Sperms Are Germs
Quit Your Dayjob - Vlado Video

Ingen kommentarer: